Saturday, 2 February 2013

WHO ARE YOU

When I first saw you, you took my breath away. When you first talked to me, I couldn't think. When you asked me out, I couldn't respond. When you touched me, I got shivers all through my body. And when we first kissed, I floated away in my dreams. It's magic each time we hold each other, each time we cuddle, and each time we kiss. I feel goosebumps all over again. I never want to let you go for fear of losing you, so I just hold on a little bit tighter each day, refusing to let go. You will never know the warmth I feel inside me when I'm with you. You're all I ever wanted.

Thursday, 10 January 2013

Wednesday, 21 November 2012

Ada hati. Suka hati.




Suka hatilah nak cakap aku apa. Dayus, bodoh, bangsat, jahanam aku tak kisah. Tapi aku kisahkan diri aku sendiri. Terima kasih untuk semuanya. Dan sama-sama untuk segalanya. Manusia ada hati boleh rasa. Manusia ada akal boleh fikir. Kalau kau manusia, ada semua tu. Kalau kau bukan manusia, aku tak tahu. Bukan aku yang terbaik untuk kau yang baik. Aku jahat.
Itu saje.

Thursday, 18 October 2012

BODOH



Jangan masuk campur la bodoh. Duduk diam-diam tenung diri kau depan cermin. 





Saturday, 11 August 2012

INI BLOG KE RUMAH HANTU



AKU TAK TAHU NAK MERAPU APA KAT BLOG NI. 
DAH JADI RUMAH HANTU DAH BLOG NI.

 bulan puasa mana ada hantu ! bodoh .






Saturday, 22 October 2011

BORING BERSAMA FACEBOOK

fenomena laman sosial yang kini menjadi makanan manusia*cehh ayat ! orang sibuk cari publisiti. cari duit , cari kawan , cari awek , cari pakwe , cari mangsa , cari jodoh . macam macam lagi . macam mana benda tu boleh jadi salah satu kepentingan manusia ? pelik kan ? *tak lah pelik sangat . kaahh !


p/s - saya tak ada facebook dah . 


Sunday, 18 September 2011

manusia oh manusia
bodoh tuli jika masih belum kenal erti hormat
bangang jika masih belum kenal erti sahabat
sial jika masih belum taat
bebal jika masih belum sepakat
rugi jika masih belum kenal erti sayang
tak selamat jika masih belum kenal erti kenalan
berlagak jika masih keseorangan
DAIF manusia jika belum kenal erti usia
selalu kaitkan remaja dalam masalah sosial
selalu kaitkan remaja dalam masalah dadah
selalu kaitkan remaja dalam masalah vandalimse
selalu kaitkan remaja dalam masalah buang bayi
selalu kaitkan remaja dengan isu hormat menhormati
selalu kaitkan remaja dengan masalah seks sesuka hati
selalu kaitkan remaja dalam derhaka dengan ibu bapa sendiri
selalu kaitkan remaja dengan isu mabuk arak
selalu kaitkan remaja dengan masalah mencuri
selalu kaitkan remaja dalam masalah ekonomi
selalu kaitkan remaja dengan masalah cinta monyet
selalu kaitkan remaja dengan masalah agama
selalu kaitkan remaja dalam masalah homeseksual
sesalu kaitkan remaja dengan suka berfoya foya
selalu kaitan remaja dengan masalah menhormati
selalu kaitkan remaja dengan segala masalah isu masa kini..............
Kami remaja hanya teruskan ape yg telah terjadi
dari dulu lagi .
Ape lagi tak puas hati???????
Kalau tak percaya fikirfikir kan lah sendiri
TIADA DULU , TIADA SEKARANG .
Bukan nak salahkan sesiapa di sini cuma hentikan mendominasi tentang remaja masa kini .
Bukan tak suka dengan nasihat tetapi jiwa kami seperti jiwa anda dahulu
hanya ingin kan kebebasan
hanya inginkan kesenangan
andai tak dapat ape yg dihajati
pasti kami cari sendiri
bukan nak putar isu agama tetapi lumrah manusia
bukan mahu lupakan agama tetapi sekadar sementara
memang maut semtiasa menanti tidak kira usia dan nanti
tapi bukan kami mahu gembira tak sedar diri
cuma mahu apa yg di hajati
kami tahu halal haram
bukan tak tahu
cuma mahu iman di dada tidak cukup kenal nak lawan
kami akan sedar nnt .
Tapi bila ?????
Mungkin satu hari nanti
bukan semua remaja yg aku tujukan ni tapi yg tak sedar diri .
Semua pilihan ada di tangan sendiri .
TEPUK DADA TANYA HATI , BILA MATI NANTI NAK SYURGA ATAU NERAKA YG MENENTI .